اخبار آسانسور

اخذ گواهینامه استاندارد قفل درب سلکوم

اخذ گواهینامه استاندارد قفل درب سلکوم
به موجب این پروانه اجازه داده می شود شرکت کیوان فراز ماندگار با رعایت استاندارد ملی شماره ۷۹۸۵ از علامت استاندارد ایران برای فراورده قفل درب آسانسور با ویژگی قفل کشویی با نام تجارتی کلمه سلکوم به لاتین SELCOM مطابق تصویر به ثبت رسیده.
1399/12/01 اخبار صنعت آسانسور 3391



قفل درب سلکوم بنام شرکت کیوان فراز

براساس قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد سال یکهزار و سیصد و نود و شش و در اجرای مصوبات شورای عالی استاندارد؛ به موجب این پروانه اجازه داده می شود شرکت کیوان فراز ماندگار با رعایت استاندارد ملی شماره ۷۹۸۵ از علامت استاندارد ایران برای فراورده قفل درب آسانسور با ویژگی قفل کشویی با نام تجارتی کلمه سلکوم به لاتین SELCOM مطابق تصویر به ثبت رسیده (شماره ثبت 224972 مورخ 21/01/1395 ) و کلمه فراز ماندگار مطابق تصویر به ثبت رسیده (شماره ثبت ۴۴۶۷۱۵ مورخ06/05/1399) و تصویر به ثبت رسیده استفاده نماید.

در این نوشته می‌خواهیم مروری کنیم به گذشته نه چندان دور وپیدایش درب های آسانسوری با عنوان های:

  • درب فوق سنگین!!!!!
  • درب سنگین!!!!!
  • درب نیمه سنگین!!!!!
  • درب سبک!!!!!

    در سال ۱۳۸۷ شمسی تولیدکنندگان درب آسانسور به این توانایی رسیدند که نیاز کشور را در صنعت وسیع آسانسور برآورده کنند و این باعث کم شدن واردات درب آسانسور به کشور ایران شد.
    درب لولایی عمدتاً از کشور ترکیه و توسط برندهای مطرح در خاورمیانه همچون شرکت fupa با بهترین کیفیت تولید و به کشور وارد می شدند. همچنین این کیفیت تولیدکنندگان داخلی را به چالش می کشید تا به جایی رشید که گروه کیوان فراز از رو‎ی این درب الگو برداری و لولای درب را دقیقا مانند نمونه خارجی ساخت.

مشخصات درب fupa ورق (1.5mm در لته 2mm در چهارچوب)

درب لولایی آسانسور ساخت کشور نیز با همین کمیت تولید میشد.

با کم شدن واردات، اصلیترین رقیب درب لولایی با تولید داخلی از سر راه برداشته شد، پیامد آن فقدان رقیب ساخت اولین‌ درب با ورق (mm 2*1.25) بود و به نام درب سبک شناخته می شد که مشوق اصلی ساخت این درب در واقع خود خریدار بود.

طولی نکشید که  درب (mm 2*1) ساخته شد و لقب درب سبک را به خود اختصاص داد و درجه سنگین را به پیشینه خود اهدا کرد.

اما این پایان ماجرا نبود، متاسفانه در سال ۱۳۹۹ و با ورود درب آسانسور (mm 0.8*1.5) و گرفتن نام سبک به خود لقب درب نیمه سنگین رابه درب(mm 1*1.5)  و لقب فوق سنگین را به درب (mm 2*1.25) داد.

در واقع می توان گفت درب آسانسور سبک 10سال پیش به درب آسانسور فوق سنگین امروزی تبدیل شده.

قفل سلکوم کیوان فراز محصولات خدمات استاندارد کیفیت ثبت قفل سلکوم اخذ گواهینامه استاندارد قفل ثبت گواهینامه سلکوم شرکت کیوان فراز قطعات آسانسور

ثبت کننده:کیان کاوه
تاریخ ثبت:1399/12/01
ویرایش کننده:کیان کاوه
تاریخ ویرایش:1399/12/01
موضوع: اخبار صنعت آسانسور
تعداد بازدید:3391

1 دیدگاه

نادر اکبری 1399/12/01 18:02
تولید درب لولایی باید 15سال پیش از رده خارج میشد ولی به دلایل اقتصادی هنور هم داره تولید میشه. حالا شما فکر بکنید که تولید کنندگان در ایران هر کدوم با کیفیتهای متفاوت و قیمتهای مختلف درحال تولید درب لولایی هستن🤔🤔

دیدگاه شما

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.