اخبار آسانسور

معرفی مدل جدید New Yzer شرکت هیوندای؛ آسانسوری با دکمه بدون لمس پای و محور فشرده‌تر

معرفی مدل جدید New Yzer شرکت هیوندای
شرکت آسانسورسازی هیوندای ابداع جدیدی را در زمینه آسانسورها به نام مدل New Yzer معرفی کرده است.
1402/03/20 اخبار صنعت آسانسور 397



معرفی مدل جدید New Yzer شرکت هیوندای

شرکت آسانسورسازی هیوندای ابداع جدیدی را در زمینه آسانسورها به نام مدل New Yzer معرفی کرده است. این مدل، اولین آسانسور بدون اتاق ماشین (MRL) در جهان است که با حرکت پا فراخوانی می‌شود. سیستم «دکمه بدون لمس پا» با تشخیص حرکت پا در عملیات آسانسور به کار می‌رود و آسانسور را بدون نیاز به فشار دادن دکمه‌ای با انگشتان خود به طبقهٔ خاصی می‌رساند. این ویژگی برای افرادی که بارهای بزرگ را در دست دارند، راحتی بیشتری را به همراه دارد.

علاوه بر این، مشخص شده است که مدل New Yzer قابل استفاده در ساختمان‌هایی با کوچک‌ترین چاه آسانسور است و تنها در گودالی با عمق ۱۱۰ سانتی‌متر در پایین چاه به کار می‌رود. این ویژگی باعث کاهش هزینه‌های ساخت و ساز و زمان ساخت می‌شود.

در کنار دکمه بدون لمس پای، مدل New Yzer از صفحهٔ نمایشگر هوشمند LCD برای ارائه اطلاعات واضحتری در مورد حرکت آسانسور به کاربران استفاده می‌کند. همچنین، می‌توان آن را با دوربین‌های مدار بسته تلویزیون نصب کرد و از فیلترهای هوای تمیز و دافع حشرات اولتراسونیک برای جلوگیری از پشه‌ها و مگس‌ها استفاده کرد.

شرکت هیوندای الواتور اعلام کرده است که مدل New Yzer برای یک بالابر ۹ نفره، اندازهٔ شفت را تا حداکثر ۵ درصد نسبت به سایر MRL های موجود در کشور کاهش می‌دهد. این آسانسور ۹ نفره در بسیاری از آپارتمان‌های کوچک یافت می‌شود و مدل New Yzer  می‌تواند از شفتی به عرض ۱۸۵ سانتی‌متر و طول ۱۵۷ سانتی‌متر استفاده کند.

با توجه به اینکه آسانسور یکی از اجزای مهم ساختمان‌ها است، نوآوری‌هایی مانند دکمه‌ی پا بدون لمس و محور فشرده‌تر، علاوه بر بهبود راحتی کاربران، می‌تواند در کاهش هزینه‌ها و زمان ساخت به صرفه‌ترین شکل ممکن تأثیر بگذارد. همچنین، استفاده از فیلترهای هوای تمیز و دافع حشرات در آسانسورها، بهبود سلامت کاربران را نیز به همراه دارد.

با توجه به پیشرفت‌های صنعت آسانسور و تولید مدل‌های متنوع، انتخاب آسانسور مناسب با شرایط ساختمان و نیازهای کاربران، از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از مدل New Yzer که با نوآوری‌های جدیدی در عرصه آسانسورها به بازار عرضه شده است، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای ساختمان‌های کوچک و محدود فضا باشد که نیاز به آسانسور دارند.

شرکت هیوندای آسانسوری آسانسور لمس پا

ثبت کننده:کیان کاوه
تاریخ ثبت:1402/03/20
موضوع: اخبار صنعت آسانسور
تعداد بازدید:397

1 دیدگاه

شعباینی 1402/03/21 20:06
بسیار کاربردی و عالی بود
واقعا تکنولوژی رو باید از چشم بادومی ها یاد گرفت.

دیدگاه شما

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.