دانلود کاتالوگ

کاتالوگ درب سلکوم کیوان فراز

کاتالوگ درب سلکوم کیوان فراز با قیمت روز

کیفیت برتر: کیفیت درب سلکوم اولویت اول ماست. ما به طور مداوم برای پیشرفت تلاش می‌کنیم و به هیچ وجه متوقف نخواهیم شد تا رضایت شما را جلب کنیم. درب سلکوم ۱۰ سال ضمانت کیفیت دارد: کلیه محصولات ما از جمله درب سلکوم در بالاترین استانداردهای کیفیت ساخته شده‌اند و با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید می‌شوند.
دانلود کاتالوگ محصولات کیوان فراز 1400/05/30 5377 27




شرکت کیوان فراز در سال ۱۳۷۴ با هدف طراحی و ساخت درب های لولایی، نیمه اتوماتیک، تمام اتوماتیک و همچنين کابین آسانسور فعالیت خود را آغاز نمود. امروزه پس از دو دهه تلاش پی در پی و بهره مندی از دانش و تجربه مدیران ارشد، همت و یاری کارشناسان متخصص متعهد و کارآزموده و ارتباط موثر با بزرگترین تولیدکنندگان جهانی نظیر فرماتور، سلكوم، ويتور و ... به نقطه ای رسیده ایم که اطمینان داریم میتوانیم قدرتمند در عرصه های مختلف این صنعت حضور یافته و رقیبی بسیار جدی برای محصولات مشابه خارجی باشیم. در همین راستا و به منظور همگام شدن با آخرین استاندارد های روز دنیا و با اخذ گواهینامه های معتبر از متخصصین این حوزه، توانسته ایم در این صنعت محصولاتی کارا، زیبا و در عین حال ایمن و باکیفیت طراحی و تولید نموده و همواره در حال توسعه و گسترش نیز هستیم. باشد که در پرتو لطف حضرت حق و با کمک شما عزیزان و بهره گیری از محصولات با کیفیت ایرانی، موجبات اعتلای هرچه بیشتر میهن عزیزمان را فراهم کنیم.

چرا کیوان فراز؟


کیفیت برتر: کیفیت اولویت اول ماست. ما به طور مداوم برای پیشرفت تلاش می کنیم و به هیچ وجه متوقف نخواهیم شد تا رضایت شما را جلب کنیم.
۱۰ سال ضمانت: کلیه محصولات ما در عین برخورداری از بالا ترین و استفاده از بهترین مواد اولیه، دارای ۱۰ سال ضمانت نیز می باشند.
تنوع طرح و زیبایی: زیبایی یکی از عناصر جدایی ناپذیر محصولات ماست. با در نظر گرفتن تنوع در طراحی درب ها، سعی در جذاب تر نمودن پروژه های شما داریم.
تحویل در کمترین زمان: تضمين نموده که در کمترین زمان ممکن سفارشات شما را آماده و تحویل نماییم.
خدمات پس از فروش: کافیست با تیم حرفه ای فروش ما تماس حاصل نمایید. به شما اطمینان می دهیم.

انواع درب اتوماتیک آسانسور در ایران

نزدیک به ۳ دهه پیش با واردات درب اتوماتیک آسانسور از ایتالیا و دیگر کشورهای صاحب نام به ایران و استفاده در صنعت آسانسور و کیفیت مطلوب این نوع درب ها، شرکت های تولیدکننده را به این امر وا داشت که تصمیم به مهندسی معکوس و شروع به تولید درب اتوماتیک آسانسور کنند.

کاتالوگ درب سلکوم کیوان فراز با قیمت روز
فروش درب سلکوم

 

درب سلکوم ایتالیا

 

کارخانه‌های ویتور به ابتدا در آلمان، اتریش و ایتالیا تولید قطعات درب اسانسور سلکوم رو شروع کردند. هم اکنون تولید برخی درب‌های خاص سلکوم ویتور در کارخانه‌های ایتالیایی ادامه دارد. اما باید توجه داشت که به دلیل تحریم‌ها و گرانی ارز و افزایش قیمت درب‌های ایتالیایی، وارداتشون به ایران به شدت محدود شده و فقط برخی مدل‌ها و تولیدات درب کابین سلکوم از ایتالیا وارد میشن. برای خرید درب سلکوم ایتالیایی حتما باید به اعتبار فروشنده و اصل بودن درب موجود توجه کنی.

درب سلکوم ترکیه

در سال 1993 و پس از اخذ مجوز تولید درب سلکوم در ترکیه، ابتدا پنل‌های درب‌های طبقات و سپس مجوز تولید درب‌های کامل کابین و طبقه سلکوم در ترکیه صادر شد. هم اکنون بسیاری از مدل‌های درب با کیفیت و همانند ایتالیایی سلکوم در کارخانه‌های ترکیه‌ای ویتور تولید میشن، که در سال‌های اخیر به بازار ایران صادر میشن. تقریباً 90٪ درب‌های کابین سلکوم موجود در بازار یا کاملاً تولید ترکیه‌ای هستن و یا مکانیزم ترک همراه با لته‌های ساخت ایران رو دارن. این درب‌ها بیشتر مدل‌های سلکوم هیدرا هستن که در بسیاری از پروژه‌های تجاری و اداری استفاده میشن.

درب سلکوم چین

بیشترین تولید درب سلکوم در کارخانه‌های چین صورت میگیره. در ابتدا برای برآورده کردن نیاز بازار چین و سپس برای صادرات به کشورهای اسیایی برنامه‌ریزی شد. درب‌های سلکوم چین، بیشتر از نوع درب‌های طبقه سلکوم هستن و اغلب درب‌های کابین از ترکیه وارد میشن. این درب‌ها هم مناسب قیمتن و هم کیفیت خوبی دارن و در بسیاری از پروژه‌های جهانی استفاده شدن.

درب سلکوم ایرانی

در حال حاضر کارخانه رسمی‌ای برای تولید درب سلکوم در ایران وجود نداره. برخی تولیدکننده‌های ایرانی با وارد کردن مکانیزم و پنل درب‌های ترکیه‌ای یا چینی و ساخته شدن لته‌های ایرانی، درب‌هایی رو با نام سلکوم اصل یا درب سلکوم ایرانی به بازار عرضه میکنن. همچنین برخی تولیدکننده‌های داخلی با استفاده از مهندسی معکوس و ایرانی‌سازی درب سلکوم، درب‌های با کیفیتی رو تولید کردن که مانند طرح اصلی هستن و در برخی پروژه‌های ساختمانی جایگزینی مورد استفاده قرار میگیرن.

قیمت و انواع درب آسانسور در ایران

قیمت انواع درب آسانسور به نوع و قیمت نصب آسانسور در سازه ساختمانی بستگی دارد که شامل درب لولایی، درب اتوماتیک که درب اتوماتیک به چند نوع تقسیم می شود:

1. درب ایرانی طبقات تلسکوپی

2. درب ایرانی طبقات سانترال

3. درب ایرانی مدل گیوتینی

4. درب پاناروما یا درب شیشه ای ایرانی

5. درب اتوماتیک ایرانی گرد

ساده ترین و ارزانترین نوع درب آسانسور درب لولایی میباشد که به درب نیمه اتوماتیک نیز معروف است. درب لولایی شامل طرحهای ساده، پرسی یا نقش برجسته و نیز با روکش استیل یا شیشه ای است که در رده قیمتی بین درب های آسانسور ارزانترین نوع درب به حساب می آید. با وجود اینکه در اکثر کشورهای اروپایی استفاده از درب لولایی منسوخ شده اما در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر در حال استفاده می باشد. در واقع بهترین نوع درب آسانسور درب های اتوماتیک می باشد که بدون دخالت انسان باز یا بسته می شوند.

قیمت درب سلکوم ایران در سال 1402

کمپانی ویتور با یک شبکه گسترده ای از نمایندگان فروش در بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان و پوشش و نیروی کار بیش از ۳۰۰۰ نفر دارد. کارخانه مرکزی در آلمان می باشد و نمایندگی های این شرکت در تمام کشورهای دنیا از جمله ایتالیا ترکیه چین اسپانیا و … وجود دارد. همچنین این شرکت سایر قطعات آسانسور را با برند ویتور به سرتاسر جهان ارائه می دهد. گروه صنعتی جام لیفت انواع درب های سلکوم آسانسور تولید ایتالیایی ترکیه چین و ایران اعم از طبقه و کابین ، تلسکوپی و سانترال را برای ارائه به مشتریان دارد.

ثبت برند تجاری سلکوم در ایران

کیوان فراز با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت آسانسور، با تولید درب های لولایی در طرح های متنوع به بازار آسانسور ایران وارد شده است. در سال ۱۳۹۳، با واردات درب سلکوم از شرکت ویتور ترکیه و فروش در ایران، این شرکت به مهندسی معکوس درب سلکوم پرداخت. با تلاش و همکاری مهندسین مجرب، در سال ۱۳۹۴ توانستیم نام تجاری سلکوم را به نام کیوان فراز در ایران ثبت کنیم و درب سلکوم را به تولید انبوه رسانده و از خروج ارز جهت واردات درب سلکوم جلوگیری کنیم. علاوه بر این، گواهی استانداردی که برای تولید درب اتوماتیک از اداره استاندارد اخذ شده، با نام درب سلکوم کیوان فراز ماندگار است. شما می توانید درب های سلکوم ایرانی را با ۲ سال گارانتی معتبر و ۱۰ سال خدمات پس از فروش، از تجهیز آسانسور کیوان فراز تهیه کنید. سابقه بیش از نیم قرن تجربه ما در صنعت آسانسور، نشان از ارائه خدمات حرفه ای و بموقع در تولید و توزیع درب های سلکوم است.

ممنوعیت واردات درب سلکوم

از سال 1399 است که درب سلکوم ویتور ترکیه به ایران وارد نشده که همین مسئله باعث شده که کلاهبرداران از این خلاء سو استفاده کرده و دربهای سلکوم ایرانی را به اسم دربهای پک شرکت ویتور ترکیه و آن هم با قیمت بسیار بالایی به کارفرمایانی که از این موضوع اطلاع ندارند به فروش برسانند. لازم به ذکر است در چنین مواقعی از فروشند حتما گواهی اصالت کالا بخواهید و همچنین در فاکتوری که به شما ارائه می دهند حتما باید قید شده باشد درب پک ترک.

مزایای خرید و نصب درب های سلکوم:

زمان مونتاژ سریع

غلطک های مکانیزم با سر و صدای خیلی کم

دسترسی آسان برای تعمیر و نگهداری قطعات

خدمات پس از فروش قطعات یدکی توسط مجموعه کیوان فراز

بسته بندی مدولار کارتن. تمام مواد بسته بندی قابل بازیافت هستند

رعایت استانداردهای EN81-20 / ۵۰ با EN81-58 E۱۲۰ و EW6

با روکش رنگ مطابق با استاندارد

درب های انعطاف پذیر و قابل اعتماد

طیف گسترده ای از تنظیمات پیشرفته درایو درب

درب هیدرا با هیدرا پلاس سازگار با محیط زیست

قابل استفاده در ساختمان های مسکونی تا اداری و تجاری

بروزترین درب در دنیا

پر فروش ترین درب آسانسور

بصرفه ترین درب آسانسور از لحاظ قیمت متناسب با کیفیت آن

درب های اتوماتیک سلکوم

درب های اتوماتیک سلکوم نوعی از درب های سلکوم هستند که با استفاده از سیستم های الکترونیکی و مکانیکی خودکار ایجاد شده اند و بدون دخالت دست افراد باز و بسته می شوند. این درب ها از سیستم های مختلفی برای حرکت استفاده می کنند، از جمله موتورهای برقی، پیستون هیدرولیکی، پنوماتیکی و….

درب های اتوماتیک سلکوم در بسیاری از محیط های مختلف مانند فروشگاه ها، بیمارستان ها، فرودگاه ها، هتل ها، ساختمان های اداری و… استفاده می شوند. با توجه به نیاز به دسترسی سریع و آسان، امکان دسترسی بهتر و جلوگیری از تداخل با مبلمان و اشیا را فراهم می کنند.

در طراحی درب های اتوماتیک سلکوم، به امنیت و ایمنی کاربران نیز توجه شده است. برای مثال، بسیاری از درب های اتوماتیک سلکوم با سیستم های حسگر و تشخیص موانع مجهز شده اند تا جلوی برخورد با افراد یا اشیا را بگیرند و از ایجاد آسیب جلوگیری کنند.

اگر بخواهیم به صورت خلاصه بگوییم: درب های اتوماتیک سلکوم به دلیل آسایش، راحتی و ایمنی که به کاربران ارائه می دهند، بسیار محبوب هستند و در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

نحوه تشخیص درب آسانسور سلکوم اصل:

نوعی درب برای آسانسورهاست که با استفاده از سیستم های مختلف، از جمله سیستم های الکترونیکی، مکانیکی و هیدرولیکی، کنترل شده و مدیریت می شود. این درب ها برای استفاده در ساختمان ها، برج ها، هتل ها، مراکز خرید و… طراحی شده اند.

مشخصات فنی درب آسانسور سلکوم اصل شامل موارد زیر است:

ابعاد درب سلکوم اصل: ابعاد درب های آسانسور سلکوم اصل بسته به نوع و مدل درب متفاوت است، اما معمولاً در ابعاد استانداردی از قبیل عرض ۸۰ تا ۱۵۰ سانتی متر و ارتفاع ۲۰۰ تا ۲۲۰ سانتی متر طراحی می شوند.

وزن درب سلکوم: وزن درب آسانسور سلکوم اصل به عوامل مختلفی از جمله ابعاد، جنس و نوع درب بستگی دارد. برخی از درب های آسانسور سلکوم اصل با وزن بسیار سبک و برخی دیگر با وزن سنگین طراحی شده اند.

انواع درایو سلکوم:

  • درایو سوپرا (SUPRA drive): برای نصب در ساختمان هایی با ترافیک بالا مانند هتل ها، بیمارستان ها، و تاسیسات دریایی.
  • درایو میدی پلاس (Midi Plus drive): برای نصب در ساختمان هایی با ترافیک متوسط اعم از ساختمان های عمومی و تجاری.
  • درایو اکو پلاس (Eco Plus drive): برای نصب در ساختمان های کم ترافیک مثل ساختمان مسکونی و اداری.

سیستم کنترل درب سلکوم:

درب آسانسور سلکوم اصل با سیستم کنترل مجهز شده اند که عملکرد حرکتی درب را کنترل می کند. برخی از سیستم های کنترل، دارای قابلیت تنظیم سرعت و حساسیت در حرکت درب هستند.

برخی از مزیت های رقابتی شرکت کیوان فراز عبارتند از:

کیفیت بالا محصولات:

شرکت کیوان فراز با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و با بهره گیری از تکنولوژی های نوین در زمینه ساخت و تولید آسانسور، محصولاتی با کیفیت بالا ارائه می دهد.

احترام به درخواست مشتریان:

شرکت کیوان فراز به مشتریان خود امکان تخصیص پذیری محصولات خود را می دهد و با توجه به نیاز مشتریان، آسانسورهایی با طراحی و ابعاد مختلف ارائه می دهد.

خدمات پس از فروش:

شرکت کیوان فراز بعد از فروش، خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش متنوعی ارائه می دهد تا مشتریان خود راضی باشند و نیازهایشان را در کمترین زمان برطرف کنند.

رعایت استانداردهای ایمنی:

شرکت کیوان فراز با رعایت استانداردهای ایمنی مختلف، محصولاتی با ایمنی بالا ارائه می دهد و برای جلوگیری از وقوع حوادث، بر روی این موضوع متمرکز است.

هزینه پایین:

شرکت کیوان فراز با تولید بالا و بهره گیری از روش های بهینه و حفظ کیفیت، محصولات را با قیمتی بسیار مناسبی ارائه می دهد.

یکی از بهترین راه های خرید درب آسانسور مراجعه به سایت تجهیز آسانسور کیوان فراز است، در فروشگاه تجهیز آسانسور انواع لوازم و قطعات سلکوم اصل با قیمتی مناسب ارائه می شود. تجهیز آسانسور آماده برای مشاوره آنلاین و خدمات بهتر به شما عزیزان می باشد.

اندازه و ابعاد درب سلکوم چقدر می باشد؟

دربهای سلکوم در اندازه های مختلف به بازار عرضه می شوند. شما، بسته به حجم رفت و آمد در ساختمان مورد نظرتان، می توانید یکی از مدل های باریک، متوسط یا عریض را انتخاب کنید. این دربها با عرضهای ۷۰ ، ۸۰ ، ۹۰ ، ۱۰۰ ، ۱۱۰، 120، 130، 140، 150 الی 300 سانتیمتر و همچنین ارتفاع های 200 الی 220 سانتیمتر قابل دسترسی هستند.

مزیتهای درب آسانسور سلکوم نسبت به سایر درب ها

  • نصب در محل توسط تیم مجرب و خدمات پس از فروش
  • کنترل بی سیم
  • مونتاژ سریع
  • سر و صدای خیلی کم
  • روکش رنگ استاندارد
  • انعطاف پذیر و قابل اعتماد
  • مناسب ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری
  • استفاده از قطعات اوریجینال و دارای گواهینامه CE
  • امنیت و ایمنی بالاتر
  • هزینه نگهداری کمتر
  • ضمانت بلند مدت
  • خدمات پس از فروش
کیوان فراز سلکوم محصولات خدمات آسانسور قطعات آسانسور قطعات کیوان فراز محصولات کیوان فراز کاتالوگ کیوان فراز درب سلکوم آسانسور کاتالوگ درب سلکوم

ثبت کننده:کیان کاوه
تاریخ ثبت:1400/05/30
ویرایش کننده:آریا وندیداد
تاریخ ویرایش:1402/11/10
موضوع: دانلود کاتالوگ محصولات کیوان فراز
تعداد بازدید:5377

10 دیدگاه

علیرضا شعبانی 1402/11/04 16:01
میخواستم بدونم قبل از خرید درب سلکوم قطعاتش به راحتی در ایران پیدا میشه؟

پاسخ به این دیدگاه

کیان کاوه 1402/11/14 11:02

بله، معمولاً قطعات یدکی درب‌های اتوماتیک سلکوم به راحتی در بازار ایران قابل دسترسی هستند. در اکثر نقاط کشور، فروشگاه‌ها و تعمیرکاران متخصص درب‌های اتوماتیک اغلب قطعات یدکی برند سلکوم و سایر برندهای معتبر را عرضه می‌کنند.

پیشنهاد می‌کنم قبل از خرید درب سلکوم یا هر نوع قطعه یدکی دیگر، با فروشندگان محلی یا تعمیرکاران متخصص مشورت کنید تا اطمینان حاصل شود که این قطعات در اختیار شما قرار می‌گیرند.

سمانه فضلی 1402/11/01 13:01
یه سوال داشتم اینکه درب سلکوم چه ویژگی‌ها و مزایايی داره که درب‌های دیگه نداره؟

پاسخ به این دیدگاه

کیان کاوه 1402/11/02 16:01

سلام و درود
درب سلکوم با استفاده از جنبه‌هایی مانند طراحی زیبا و منحصر به فرد، کیفیت بالا، مقاومت در برابر عوامل مختلف آب و هوایی، ایمنی و امنیت بالا، عمر طولانی، عملکرد صحیح و بی‌نقص، نصب آسان، سبک وزن و بدون نیاز به تعویض و نگهداری مداوم، تجربه‌ای منحصر به فرد برای کاربران خلق می‌کند. این درب مطابق با استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شود و راهکاری مطمئن و کارآمد برای نیازهای درب‌های مدرن است.

مونا فرجام 1402/11/01 12:01
درب سلکوم چه ویژگی‌ها و مزایايی دارد که آن را از سایر درب‌ها متمایز می‌کند؟

پاسخ به این دیدگاه

کیان کاوه 1402/11/14 11:02

درب سلکوم باید دارای کیفیت بالا، طراحی زیبا، مقاومت در برابر سایش و خوردگی، و قابلیت نصب آسان باشد

موسوی 1402/10/20 11:01
آیا درب سلکوم دارای گواهینامه‌های کیفیت معتبری مانند استاندارد ISO 9001 است؟

پاسخ به این دیدگاه

کیان کاوه 1402/10/21 14:01

بله، درب سلکوم با افتخار به استاندارد جهانی کیفیت ISO 9001:2015 تأیید شده است. این استاندارد نشان‌دهنده‌ی تعهد ما نسبت به کیفیت بالا و رضایت مشتریان است. ما در تمام مراحل تولید و فروش درب‌های سلکوم از کنترل کیفیت دقیق و استفاده از مواد با کیفیت بالا اطمینان حاصل می‌کنیم.

منصوری 1402/10/14 22:01
سلام
راهنمایی میکنید قیمت درب سلکوم رو چجوری باید بگیرم
ممنون

پاسخ به این دیدگاه

1402/10/16 13:01

سلام عزیز برای دریافت قیمت روز درب سلکوم میتوانید از طریق شماره های درج شده در زیر صفحه تماس بگیرید

بهروز قربانی 1402/09/27 16:12
من یک دستگاه درب کابین اصل ترکیه دارم که ۳سال پیش خریداری کردم. میخواستم بدونم درب طبقه سلکوم کیوان فراز ماندگار با این درب کابین ترکیه مچ میشن و از نظز نصب مشکلی پیش نمیاد؟!

پاسخ به این دیدگاه

کیان کاوه 1402/10/16 13:01

سلام عزیز جان 
بله مچ میشن و هیچگونه مشکلی نداره

سلامی نیا 1402/09/20 13:12
سلام
کاتالوگ سلکوم رو لطف کنید با قیمت در بزارید

پاسخ به این دیدگاه

1402/09/27 12:12

سلام و وقت بخیر
به دلیل نوسانات بازار نمیتونیم قیمت رو برای محصولات سلکوم درج کنیم
لطفا از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید

امجدی 1402/03/08 14:05
از پاسخگویی سریع و حرفه ای در خصوص نصب آسانسور در محل کارمان سپاسگزاری می‌کنیم. خدمات شما بسیار حرفه ای و کارآمد بوده است.

پاسخ به این دیدگاه

کیان کاوه 1402/03/09 19:05

سلام جناب امجدی
ممنون از لطف شما

نادر سلیمانی 1402/01/28 16:04
سلام
خدا قوت، درب سلکوم کیوان فراز جزو بهترین هاست
ممنون از جناب کیان مدیریت محترم تجهیز آسانسور بابت کمک در خرید بهترینها و راهنمایی و مشاوره رایگان برای خرید تجهیزات آسانسور
موفق باشید

پاسخ به این دیدگاه

کیان کاوه 1402/02/16 14:05

سلام و وقت بخیر
ممنون از لطف شما
پیروز باشید

شهاب 1401/05/12 13:08
کیوان فراز عالی ترین محصولاتو داره

پاسخ به این دیدگاه

کیان کاوه 1401/05/26 20:08

سلام و درود
ممنون از نگاه زیبای شما دوست عزیز

دیدگاه شما

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.