اخبار آسانسور

شرایط حق استفاده از بیمه نامه آسانسور

شرایط استفاده از بیمه آسانسور
اتحادیه آسانسور کشور اعلام کرد که آسانسورهایی که فاقد قرارداد سرویس با شرکت های مجاز سرویس دهی آسانسور هستند مشمول حمایت حوادث بیمه نمی شوند.
1401/06/29 اخبار صنعت آسانسور 1074



بیمه آسانسور

اعضای محترم اتحادیه کشوری آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته

با سلام و احترام
بدینوسیله به اطلاع می رساند که شرکت بیمه از پرداخت خسارت به آسانسورهای فاقد قرارداد سرویس با واحدهای مجاز به سرویس و نگهداری (اعضای اتحادیه در رسته های خدمات فنی) خودداری می نماید که این مورد در شرایط خصوصی بیمه نامه های درج شده است.
مقتضی است این موضوع را به نحوه شایسته به کارفرماها و بهره برداران آسانسور های تحت خدمات خود اطلاع رسانی بفرمایید.

بیمه آسانسور چیست ؟

با گسترش عمودی شهرها و افزایش روزافزون ساختمان های بلند مرتبه آسانسور تبدیل به یک نیاز اساسی و فراگیر برای انسان مدرن شد و همچون سایر اختراعات بشر همراه با فواید و مزایای فراوانی که داشت پیامد های ناگواری نیزبه ارمغان آورد ، بیمه آسانسور ابزاری است برای کاهش زیان های مالی و جانی ناشی از حوادث آسانسور. بیمه آسانسور در واقع یک بیمه مسئولیت مدنی است بدین معنی که چنانچه در اثر حوادث ناشی از آسانسور بیمه گذار یا خریدار بیمه (مالک، مدیر ساختمان، شرکت های سرویس و نگهداری آسانسور ) مسئول حادثه شناخته شوند و محکوم به جبران خسارت های مالی و جانی گردند شرکت بیمه خسارت را از طرف بیمه گذار (خریدار بیمه ) به زیاندیده پرداخت میکند.

چرا باید آسانسور را بیمه کرد ؟

نقص فنی قطعات آسانسور و خطای انسانی همواره آسانسور را آبستن حوادث مرگباری میکند که در صورت وقوع چنین حوادثی علاوه بر ایجاد مشکلات روحی و روانی برای مصدوم و یا خانواده متوفی معمولا باعث دعوای حقوقی مبنی بر کشف مقصر یا مقصرین حادثه و پرداخت دیه فوت یا نقص عضو میگردد . بیمه آسانسور قطعا نمیتواند مصدوم را درمان و یا متوفی را زندگی دوباره ببخشد اما با تامین به موقع و مناسب حقوق حادثه دیدگان نقش بسیار مهمی در تنظیم روابط طرفین و برقراری صلح و آرامش خواهد داشت.

بیمه آسانسور اطلاعیه بیمه آسانسور کشور اتحادیه آسانسور کشور

ثبت کننده:کیان کاوه
تاریخ ثبت:1401/06/29
موضوع: اخبار صنعت آسانسور
تعداد بازدید:1074

1 دیدگاه

فاطمه ملکی 1402/03/08 15:05
با تشکر از شرکت آسانسور سازی کیوان فراز و بخصوص از جناب کاوه بابت خدمات فوق‌العاده ای که در نصب آسانسور در هتل ما ارائه دادید. با تشکر از پشتیبانی شما

پاسخ به این دیدگاه

کیان کاوه 1402/03/09 19:05

سلام، خوشحالیم که خدمات شرکت آسانسور سازی کیوان فراز در نصب آسانسور هتل شما رضایت شما رو جلب کرده. با تشکر، امیدواریم بتوانیم در آینده نیز بیش از پیش به شما خدمت رسانی کنیم.

دیدگاه شما

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.