اخبار آسانسور

معرفی غرفه آسانسور فراز شمال و محصولات برتر نمایشگاه صنعت ساختمان گرگان در سال ۱۴۰۲

نمایشگاه صنعت ساختمان گرگان سال 1402
نمایشگاه صنعت ساختمان گرگان، که به عنوان بیست و یکمین نمایشگاه در این رشته برگزار شد، از تاریخ بیست و سوم لغایت بیست و ششم خرداد ماه سال ۱۴۰۲ دیده بان حضور مجموعه‌های مختلف صنعت ساختمان بود.
1402/03/30 اخبار کیوان فراز 643



نمایشگاه صنعت ساختمان گرگان سال 1402

نمایشگاه صنعت ساختمان گرگان، که به عنوان بیست و یکمین نمایشگاه در این صنعت ساختمان برگزار شد، از تاریخ بیست و سوم لغایت بیست و ششم خرداد ماه سال ۱۴۰۲ دیده بان حضور مجموعه‌های مختلف صنعت ساختمان بود. یکی از غرفه‌های جذاب این نمایشگاه، غرفه آسانسور فراز شمال با مدیریت آقایان جناب مهندس عباسی و ملکشاهی بود.

این غرفه با هدف معرفی جدیدترین دستاوردها و تکنولوژی‌های صنعت آسانسور به بازدیدکنندگان حضور یافت. طراحی زیبا، نصب و راه‌اندازی حرفه‌ای و به کارگیری سیستم‌های امنیتی پیشرفته، از جمله ویژگی‌هایی بودند که این غرفه را از سایر غرفه‌ها متمایز کرد.

بازدید از غرفه آسانسور فراز شمال، فرصت بسیار خوبی بود تا با جدیدترین دستاوردها و نکات فنی در زمینه طراحی و نصب آسانسور آشنا شوید.

این غرفه از محصولات جذاب و کاربردی شامل درب‌های سلکوم نیز برخوردار بود. درب‌های سلکوم، با بهترین کیفیت و استانداردهای روز دنیا، در زمینه طراحی و تولید درب‌های فلزی صنعتی فعالیت می‌کند.

یکی از محصولات متمایز این شرکت، درب سلکوم کیوان فراز بود که در این غرفه به نمایش گذاشته شد. این درب، با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و به کارگیری بهترین مواد اولیه، از قابلیت های بسیاری چون مقاومت در برابر حریق، عدم نفوذ آب و بخار، مقاومت در برابر ضربه و خوردگی و ... برخوردار است.

با مشاهده این درب، با امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد آن آشنا شدیم و می‌توانستیم با کیفیت بالای طراحی و ساخت این درب، خود را آشنا کنیم.

نمایشگاه صنعت آسانسور نمایشگاه گرگان نمایشگاه آسانسور کیان کاوه کیوان فراز

ثبت کننده:کیان کاوه
تاریخ ثبت:1402/03/30
ویرایش کننده:آریا وندیداد
تاریخ ویرایش:1402/04/18
موضوع: اخبار کیوان فراز
تعداد بازدید:643

تا کنون دیدگاهی نوشته نشده، اولین نفر باشید که دیدگاهش را بیان می کند.

دیدگاه شما

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.