اخبار آسانسور

اختتامیه نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی تهران در سال 1402

نمایشگاه آسانسور
نمایشگاه آسانسور در سال 1402 با حضور شرکت های مطرح آسانسور برگزار شد. گروه صنعتی کیوان فراز با 7 محصول جدید خود در نمایشگاه حضور داشت. محصولاتی از قبیل درب های لولایی و اتوماتیک سلکوم معرفی شدند.
1402/05/14 اخبار صنعت آسانسور 535



کیوان فراز

در روزهای اخیر، با افتخار، ما شاهد اختتامیه نمایشگاه آسانسور در سال 1402 بودیم. این نمایشگاه که در تاریخ 23 الی 26 تیر ماه 1402 برگزار شد، یکی از دستاوردهای بین المللی در صنعت آسانسور و صنعت ساختمان کشور ایران در منطقه و همچنین کشورهای همجوار ایران بود. این نمایشگاه با حضور پر قدرت بسیاری از شرکت های مطرح آسانسور کشور برگزار شد.

در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور؛ همکاران خوب و شرکت های بزرگی مانند: اتوماتیک یاران، کوبل آسانسور، کابین پلاس، جنرال کابین، آسانسور نیکان، شستی مدیا، کابین مگا، تابلو فرمان ارکل (arkel)، کابین ملکی، شرکت بهران، اسانسور علیایی، ایمن موتور و بسیاری از شرکت های مطرح و خوب آسانسوری شرکت نمودند. گروه صنعتی کیوان فراز ماندگارهمانند سال های قبل و با قدرت در کنار این عزیزان همراه بود و از 7 محصول جدید خود رونمایی کرد که ۴ محصول، از درب‌های لولایی و ۳ محصول دیگر آن از درب های اتوماتیک سلکوم بود.

درب‌های لولایی شامل درب لولایی فرم لس و درب با روکش استیل و درب سلکوم شامل درب با مکانیزم پایین، درب نیم گرد و درب ضد حریق و درب های IP بود.محصولات جدید سلکوم کیوان فراز نقطه عطفیست برای صنعت آسانسور ایران که ثابت کردیم چیزی از محصولات خارجی کم نداشته. اختتامیه نمایشگاه آسانسور و پله برقی 1402 نمادی از پیشرفت و تلاش های بی وقفه در صنعت آسانسورسازی کشور ایران است. با تجهیزات و فناوری‌های نوین، این نمایشگاه علاوه بر ایجاد راحتی و آسانی در حرکت ساکنان، نقش مهمی در بهبود ایمنی و کارکرد آسانسورها در ساختمان ها و برج ها را ایفا می‌کند.

اختتامیه آسانسور و پله برقی 1402 نشان دهنده تعهد و تلاش شرکت کیوان فراز در ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان است. این نمایشگاه نقطه عطفی در صنعت ساختمان و آسانسورسازی بوده و نشان دهنده آینده‌ای روشن و پر امید در زمینه آسانسور و پله برقی می‌باشد.

آسانسور درب سلکوم درب لولایی نمایشگاه بین المللی

ثبت کننده:کیان کاوه
تاریخ ثبت:1402/05/14
موضوع: اخبار صنعت آسانسور
تعداد بازدید:535

1 دیدگاه

کیان سرخی زاده 1402/07/01 16:09
سلام
واقعا چند تا مجموعه در نمایشگاه هستن که همیشه پر قدرت ظاهر میشن
یکی از این مجموعه ها کیوان فراز هستش
براتون آرزوش موفقیت دارم

دیدگاه شما

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.