اخبار آسانسور

سود جویان عرصه صنعت آسانسور

نشان درب سلکوم اصل
گروه صنعتی کیوان فراز علامت تجاری «SELCOM» را در سال 1394 بنام شرکت کیوان فراز ثبت کرده است. بدین منظور که یعنی هیچ شخص حقیقی و حقوقی نمی تواند درب اتوماتیک آسانسوری با نام سلکوم تولید کند. «لوگو درب سلکوم اصل»
1400/01/27 اخبار کیوان فراز 2470



نماد درب سلکوم اصل

قابل توجه تمامی کارفرماها و دوستانی که پک سلکوم اصل تهیه می کنند:

درب آسانسور سلکوم ترک یکی از درب های با کیفیت ساخت کشور ترکیه است که استفاده از آن در صنعت آسانسور ایران رایج است. گروه صنعتی کیوان فراز علامت تجاری «SELCOM» را در سال 1394 بنام شرکت کیوان فراز ثبت کرده است. بدین منظور که یعنی هیچ شخص حقیقی و حقوقی نمی تواند درب اتوماتیک آسانسوری با نام سلکوم تولید کند. همچنین اصل نوشتاری درب سلکوم، که بعنوان یک علامت تجاری در اروپا و آسیا شناخته شده است؛ به صورت صحیح [SELCOM] می باشد و هرگونه نوشتار دیگری به صورت اضافه کردن حروف مابین کلمات، مثل SELECOM توسط افراد سود جو، یک کلاهبرداری بوده.
درب کابین سلکوم ترک ،در کشور ترکیه طراحی و به تولید انبوه رسیده است.این درب در دو نوع تلسکوپی و سانترال به بازار عرضه می گردد.

درب سلکوم ترک در ابعاد مختلف (۷۰ ، ۸۰ ، ۹۰ ، ۱۰۰ ، ۱۱۰) و ارتفاع های مختلف (۲ و ۲٫۱۰ متر) تولید گردیده و  تزیینات  استیل ،‌ استیل و شیشه و رنگ بر زیبایی وتنوع این محصول افزوده است.

درب آسانسور سلکوم ترک با طراحی مناسب و منسجم برای تسریع در عملکرد درب و آهسته باز شدن درب های سانترال و درب های تلسکوپی ،با کیفیت مناسب و مطلوب و به دور از هر گونه اشتباه سیستماتیک تولید و به بهره برداری رسیده است.

این درب با نصبی آسان و بدون خطا ،با  عملکرد مناسب بر روی کابین آسانسور راه اندازی و با داشتن قابلیت های متعدد از پرکاربرد ترین درب های اتوماتیک آسانسور محسوب می گردد.

شرکت کیوان فراز با پرسنل مجرب و متخصص و استفاده از امکانات و تکنولوژی بروز، در جهت هرچه بهتر شدن خدمات آسانسور کشور گام برداشته است.

چند نکته:

  • تولید محصول با کیفیت: باید تلاش کنید که محصولی با کیفیت و با قابلیت رقابت با برندهای معتبر دیگر تولید کنید.
  • تعیین قیمت مناسب: قیمت محصول شما باید بازارپسند و مناسب باشد. باید توجه داشت که قیمت پایین هم به معنای سود ضعیف نیست. قیمت پایین می‌تواند به شما کمک کند تا با ارائه محصول با کیفیت، مشتریان بیشتری را به خود جذب کنید.
  • توسعه بازار فروش: برای سود جویی بیشتر، باید بازار فروش خود را توسعه داده و به جایگاه خوبی در بازار برسید.
  • صداقت و شفافیت: در این عرصه، اعتماد مشتریان به شرکت بسیار مهم است. بنابراین باید همیشه با شفافیت کامل نسبت به محصولات، قیمت‌ها و خدمات عرضه شده به مشتریان رفتار کرد.
  • خدمات پس از فروش: خدمات پس از فروش نیز می‌تواند به شما در سود جویی کمک کند. ارائه خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان، می‌تواند اعتماد آن‌ها را به شرکت شما افزایش دهد و باعث شود تا به شما مجدداً سفارش دهند یا به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند.
پک ترک اصل پک ترک فیک درب سلکوم اصل فیک کیوان فراز اصلی قطعات آسانسور محصولات آسانسور خدمات آسانسور

ثبت کننده:کیان کاوه
تاریخ ثبت:1400/01/27
ویرایش کننده:کیان کاوه
تاریخ ویرایش:1402/02/17
موضوع: اخبار کیوان فراز
تعداد بازدید:2470

تا کنون دیدگاهی نوشته نشده، اولین نفر باشید که دیدگاهش را بیان می کند.

دیدگاه شما

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.